Nytt från John Whitaker

Upptäckte att ett av mina favvo märken har kommit med lite nytt på schabrakfronten. Jag gillar dom, vad tycker ni? :)


 Whitaker Dressage Saddle Cloth 
ÄNTLIGEN ETT DRESSYRSCHABRAK FRÅN JW! :D Det var verkligen på tiden. Detta schabrak kommer då finnas i färgerna svart/guld (bilden ovan), blå/röd/vit, röd/blå/vit. Alltså ungefär samma som allround/hoppmodellen.

John Whitaker Economical Saddle Pad 
Detta schabrak finns i färgerna; marinblå (bilden ovan), grön, röd, brun, vit, vinrött, svart & grått. Jag tycker att schabraket var väldigt snyggt, plain & simple inget utstickande. Perfekt vardags schabrak och enligt namnet så borde schabraket inte att tömma plånboken.


John Whitaker Tri-Coloured Velvet Saddle Cloth
Gilla, gilla, gilla! Helt min smak, kanske är för att det är väldigt likt JW's "Metallic" schabrak. Skillnaden, för er som missat det, är att schabraket har dubbla passpoaler. Finns i färgerna på bilderna dvs.; blå/vit/röd och röd/vit/blå.

 

 


 


 

 


Kommentarer
Postat av: Lina Jonsson

Fin blogg ! :)

Svar: Tack! :)
horsestyles.blogg.se

2012-06-17 @ 18:35:42
URL: http://ryttareochhast.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0